AntibesHarga pengubah jenis kering 400KVAApa jenis faedah yang muncul

  • masa pelepasan:2024-04-07 09:07:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:395
  • Penerangan pantas:

    Antibes, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah

Kandungan artikel
ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

AntibesMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi,AntibesPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga I, dan tidak boleh ada tanah.

LetpandanManufacturing process and steps of dry-type transformer

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama),AntibesApa prinsip pengubah kuasa, dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang,AntibesSkema pemasangan penukar 35 kV minyak, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


AntibesHarga pengubah jenis kering 400KVAApa jenis faedah yang muncul



Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Kost penghasilanApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


AntibesHarga pengubah jenis kering 400KVAApa jenis faedah yang muncul



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

penjual& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Operasi pengubah tenggelam minyak

AntibesLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

AntibesMaklumat produk lain
  • TulsaVehicle mounted boarding bridgeKeupayaan untuk melindungi

    TulsaVehicle mounted boarding bridgeKeupayaan untuk melindungi

  • Koeln-NippesJambatan naik jenis jambatanAdakah anda tahu persamaan untuk pemotongan

    Koeln-NippesJambatan naik jenis jambatanAdakah anda tahu persamaan untuk pemotongan

  • Koeln-NippesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterTrend industri terkini

    Koeln-NippesPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterTrend industri terkini

  • Koeln-NippesLift menegak boleh capaiKeadaan operasi asas dan parameter aplikasi

    Koeln-NippesLift menegak boleh capaiKeadaan operasi asas dan parameter aplikasi

  • PalangkarayaPembuat pengubah kuasaPerlu mempertimbangkan keseimbangan pelbagai kepentingan

    PalangkarayaPembuat pengubah kuasaPerlu mempertimbangkan keseimbangan pelbagai kepentingan

  • TallaghtKendaraan PlatformAnalisis prestasi biasa

    TallaghtKendaraan PlatformAnalisis prestasi biasa

  • TallaghtAngkat dan mendarat jambatanBerapa banyak

    TallaghtAngkat dan mendarat jambatanBerapa banyak

  • KhorovJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikAnalisis aplikasi bandar

    KhorovJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikAnalisis aplikasi bandar

  • segera:Peringatan: Maklumat AntibesHarga pengubah jenis kering 400KVAApa jenis faedah yang muncul memberi anda AntibesHarga pengubah jenis kering 400KVAApa jenis faedah yang muncul oleh syarikat kami, perkhidmatan AntibesHarga pengubah jenis kering 400KVAApa jenis faedah yang muncul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AntibesHarga pengubah jenis kering 400KVAApa jenis faedah yang muncul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AntibesHarga pengubah jenis kering 400KVAApa jenis faedah yang muncul. AntibesHarga pengubah jenis kering 400KVAApa jenis faedah yang muncul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AntibesHarga pengubah jenis kering 400KVAApa jenis faedah yang muncul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!